Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruim 250 Neophema`s gestolen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ruim 250 Neophema`s gestolen

Op de nacht van Vrijdag op Zaterdag jl zijn er bij een liefhebber in de omgeving van Tiel ruim 250 Neophema`s gestolen.
    het betreft hier een collectie van Bourke en splendids parkieten.
    Veel van de vogels zijn bont en de bourke selectief blauw.
    Mochten er ergens ineens veel Neophema`s aan geboden in het bont of selectieve blauwe bourke`s neem dan AUB contact met me op.
    sigpic

medeleven

bij deze mijn medeleven, voor de kweker, die dit overkomt.

je hoort wel vaker, dat vogels die in grote hoeveelheden worden gestolen, deze allemaal naar het buitenland gaan, om daar een kweek mee op te zetten ?

of zit ik er naast met deze conclusie ?
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Hoi Ton.
      Ik ben bang dat je conclusie klopt.
      Meestal zie van de vogels helemaal niets terug.
      Maar ik denk maar zo hoe meer mensen het weten hoe groter de kans wordt dat we de naald vinden.
      sigpic

Opmerking

250 neophema's waar laten ze het om die weg te nemen dan moeten ze echt wel met grootte kisten komen om ze te vervoeren laat staan weer kwijt te raken maar even ter zijde het is een ramp als je dit over komt heb er geen goed woord voor over ik hoop dat ze terug komen de vogels en de ....... ( heb ik geen naam voor) gepakt worden en laat mij maar de straf bepalen dan doen ze het nooit weer

Opmerking

Filmpje van de gedupeerde, echt balen levenswerk in een nacht weg

Altijd op de hoogte van het laatste Gelderse nieuws | Ook op televisie, radio & social media | Download de gratis Omroep GLD app!
          Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

echt wel diep triest

Opmerking

Zijn pijn op de beelden zeggen genoeg. Als medeliefhebber doet dit me toch ook wel pijn.

mvg

Opmerking

kapel-avezaat is maar heel klein, je zou toch zeggen dat iemand iets gehoord of gezien heeft, laat deze mensen aub hun mond open doen en niet zwijgen!

Sterkte
                Groetjes Esther

Opmerking

tja triest

ik hoop dat ze ze aanpaken als ze de dieven vinden maar dat zal vast erg moeilijk worden om ze te vinden.

Opmerking

Working...
                  X